piątek, 25 kwietnia 2014

Siemaneczko

Przepraszam za miesięczną przerwę :D Kiedy miałam wrócić z tekścikami i wgl~
Od 2 dni betuję 1. część Źródeł Wód Życia - idzie ciężej niż pierwotnie zakładałam :x Ale już jestem w połowie! Obiecująca informacja, nieprawdaż? :D Więc jeszcze w kwietniu opublikuję to małe cudo <3 (pierwszą część; o drugiej na razie możemy zapomnieć >D). Pewnie niedługo zdobędę się też na publikację mojego osobistego dziecka - Rirenu *3* Zabawny, bo ma 2 alternatywne zakończenia, bo nie wiedziałam, które lepsze. A opo leży od prawie roku xd Tak? Od kiedy anime zaczęło wychodzić jakoś, bo już wcześniej, czytając mangę, pokochałam Erena i Heichou. I dokładniej Erena chorego, nie niuniusia - postać z deka obłąkaną, ale prawdziwą. A one-shota nie opublikowałam, bo począteczek jest trochę za skąpy, muszę go trochę dopasać epitetami :'>
Stridercest się tłumaczy :D

Do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz