środa, 28 listopada 2012

Pierwsze urodziny! :D



Bloga założyłam rok temu 28XI jakoś o 19 - więc dzisiaj mija równy roczek :D Jest to dla mnie duże osiągnięcie - miałam już inne projekty, ale cała wena i chęci uchodziły ze mnie max po miesiącu~ A to żyje i jeszcze oddycha ^^ Chociaż ostatnio mam lekkie zastoje w dodawaniu czegokolwiek... ale to wynika z nowego schematu pracy :D Brzmi poważnie, ne? ;q
Moim głównym postanowieniem jest trzymanie postów na czarną godzinę... może bardziej na "ostateczną". Nie chcę wstawiać wszystkiego od razu, jak to robiłam w okresie widocznie większej frekwencji. W sumie, to przez tamten tryb Pływacy są tacy a nie inni - chaotyczni, nieprzemyślani, ale na swój sposób słodcy. Ostatnio przeczytałam wszystkie odc. i załamałam się xd Chcę poprawić wszystko, zachowując niektóre sceny. I zostawiłabym pierwowzór- w końcu mój pierwszy dokończony slash! ;D Najprawdopodobniej w wakacje się do tego zabiorę.
A teraz... mogę zapewnić, że Larry jest dziwny i nieambitny, ale już prawie skończony. Nie wiem, co zrobić z "Gerard x Corey" D: Yaoic miał być zastępcą Pływaków, ale zniechęca mnie wizja ciągutka, więc obstawiam, że trudne współżycie małżeńskie będzie opisywane gdzieś wolno, na boku.
No i niespodzianka ;D Po fali perswazji i pięknych wizji uległam - Pływacy II już się piszą i uh/oh... kawaii~ <3 *u* Pojawi się mój ukochany mpreg, co jeszcze bardziej podkreśla brak logiki u Pływaków~ *//////* A może najpierw zajmę się 1. częścią? @^@
Co do ukochanych rzeczy~ Planuję paringi z moimi OTP... AltairMalik z Assassin's Creed; DanteNero z DMC; Stridercest, którego wgl nie ma po polsku (smutek). Mam na te pary bolesną ochotę, ale nie chcę ich zbezcześcić - co jest wielce prawdopodobne ;D
Nah, jeszcze myślę nad Yuuramem (YuuriWolfram z Kyou Kara Maou) i HichiIchi (Bleach) ... ale na myśleniu chyba się skończy~

Oczywiście chciałabym pozdrowić wszystkie czytające mnie osoby~ Wiem, że ktoś tam jest i czyta, bo mam z dnia na dzień coraz wyższe statystyki - dusza się miłuje (uprzedzam, że nie śledzę własnych wyświetleń ;D) O komenty się rzucać nie będę - wystarczy mi moja wysoka samoocena ;p
Jeszcze muszę się pochwalić na koniec ^^ Hasła pod jakimi wyszukiwane jest YWK są niemoralnie dziwne <3
"stringi yaoi mocniej jeczal" ?
"ospermione maskotki" ??
"ciasna dziurka brata?
Było jeszcze kilka dobrych, ale zniknęły mi z wykazu :'D

P.S. Yaoice piszę od niedawna, przed sobą mam duży kawał życia, więc mam czas, by moje erotyki stały się epickie. Takie jest moje nindõ- moja droga ninja :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz